Regulamin hotelu:
Przestrzeganie poniższego regulaminu ma na celu zapewnienie Państwu spokojnego i bezpiecznego pobytu w naszym hotelu.
- Pokój w hotelu wynajmowany jest na doby. Jeśli Gość nie określił czasu pobytu najmując pokój, przyjmuje się, że został wynajęty na jedną dobę.
- Doba hotelowa zaczyna się o godz. 15:00, a kończy o godz. 12:00 dnia następnego.
- Życzenia przedłużenia pobytu poza okres wskazany w dniu przybycia, Gość hotelowy powinien zgłosić w Recepcji do godz. 10:00 dnia, w którym upływa termin najmu pokoju. Hotel uwzględni życzenia przedłużenia najmu w miarę posiadanych możliwości.
- Gość hotelowy nie może przekazać pokoju innym osobom, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną za pobyt opłatę. Osoby odwiedzające, niezameldowane mogą przebywać w pokoju hotelowym od godz. 10:00 do 22:00 po uprzednim powiadomieniu recepcji hotelu.
- Hotel może odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył regulamin hotelowy.
- Podczas meldowania Gość ma obowiązek okazać się wskazanym przez recepcjonistę dokumentem tożsamości.
W przypadku odmowy ze strony Gościa, hotel ma prawo odmówić Gościowi możliwości zameldowania bez ponoszenia jakichkolwiek konsekwencji.
- *Hotel świadczy usługi zgodnie ze swoją kategorią i standardem. W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług, Gość jest proszony o jak najszybsze zgłoszenie ich w recepcji, co umożliwi hotelowi niezwłoczną reakcję. Hotel ma obowiązek zapewnić:
• warunki pełnego i nieskrępowanego wypoczynku Gości, • bezpieczeństwo pobytu, w tym bezpieczeństwo zachowania tajemnicy informacji o Gościu, • profesjonalną i uprzejmą obsługę w zakresie wszystkich usług świadczonych w hotelu, • sprzątanie pokoju i wykonywanie niezbędnej naprawy urządzeń podczas nieobecności Gościa, a w jego obecności tylko wówczas, gdy wyrazi takie życzenie, • sprawną usługę pod względem technicznym, • wymianę bielizny pościelowej i ręczników co 3 dni lub na życzenie Gościa.
- Na życzenie Gościa hotel świadczy nieodpłatnie następujące usługi:
• udzielenie informacji związanych z pobytem i podróżą, • budzenie o wyznaczonej godzinie, • przechowywanie bagażu (hotel może odmówić przyjęcia na przechowanie bagażu w terminach innych niż daty pobytu Gościa oraz rzeczy nie mających cech bagażu osobistego).
- Hotel nie ponosi odpowiedzialności za utratę lub uszkodzenie rzeczy wniesionych przez osoby korzystające z usług hotelu w zakresie określonym przepisami Kodeksu Cywilnego. Gość powinien zawiadomić recepcję hotelu o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu.
- Hotel odpowiada z tytułu utraty lub uszkodzenia pieniędzy, papierów wartościowych, kosztowności albo przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną wyłącznie, jeśli przedmioty te zostały oddane na przechowanie do depozytu w recepcji.
- Hotel zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia do depozytu hotelowego przedmiotów o dużej wartości, znacznych kwot pieniężnych, przedmiotów zagrażających bezpieczeństwu oraz przedmiotów wielkogabarytowych, których nie można umieścić w depozycie.
- Parking na terenie hotelu jest monitorowany i niestrzeżony.
- W hotelu zainstalowany jest system monitoringu w celu zapewnienia bezpieczeństwa.
- W hotelu obowiązuje zachowanie ciszy od godz. 22:00 do 6:00 dnia następnego. Zachowanie Gości i osób korzystających z usług hotelu nie powinno zakłócać spokojnego pobytu innych Gości. Hotel może odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która narusza tę zasadę.
- Każdorazowo opuszczając pokój, Gość powinien sprawdzić zamknięcie drzwi i pozostawić klucz w recepcji. Gość hotelowy ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia i zniszczenia przedmiotów, wyposażenia i urządzeń technicznych hotelu powstałe z jego winy lub z winy odwiedzających go osób.
- Przedmioty osobistego użytku pozostawione przez wyjeżdżającego Gościa w pokoju hotelowym będą odesłane na adres wskazany przez Gościa. W przypadku braku takiej dyspozycji hotel przechowa te przedmioty przez 6 miesięcy.
- Płatności za korzystanie z usług gastronomicznych, rekreacyjnych oraz usług dodatkowych, tj. opłata za połączenia wychodzące na zewnątrz, Gość reguluje przy wymeldowaniu.
- W hotelu obowiązuje całkowity zakaz palenia.
- Hotel akceptuje zwierzęta domowe za dodatkową opłatą.
*Hotel świadczy usługi zgodnie z obostrzeniami GIS oraz Rządu RP na dzień przyjazdu. Zamknięcia i/lub ograniczenia usług nie są podstawą do reklamacji.
|