Szanowny Gościu. Będziemy zaszczyceni, jeśli wybierzesz nasz Hotel.

AKTUALNE ZASADY BEZPIECZEŃSTWA OBOWIĄZUJĄCE W HOTELU WOLIN

 

BEZPIECZNA PRZESTRZEŃ

  • wszyscy nasi pracownicy zostali przeszkoleni i obowiązują ich zasady bezpieczeństwa wejścia i pobytu w hotelu,
  • w hotelu znajdują się dozowniki z płynem do dezynfekcji rąk i instrukcją, jak prawidło je myć. Korzystaj z nich dla swojego i naszego bezpieczeństwa możliwie jak najczęściej,
  • po hotelu należy poruszać się w maseczce lub przyłbicy, jeśli zaistnieje potrzeba, maseczkę możesz zakupić w recepcji,
  • przebywaj jak najkrócej we wszystkich częściach wspólnych hotelu,
  • cały hotel wraz z zewnętrzną infrastrukturą narażoną na dotyk jest kilkukrotnie w ciągu dnia dezynfekowany,
  • zaleca się, aby z windy korzystać tylko z osobą z którą zamieszkuje się pokój,
  • zaopatrują nas zaufani dostawcy, których również obowiązują zasady bezpieczeństwa podczas dostaw,
  • w hotelu obowiązuje zakaz odwiedzin i spotkań z osobami, które nie mają meldunku
    w obiekcie.

POKOJE

  • nasze pokoje są dokładnie sprzątane i dezynfekowane po każdym Gościu,
  • pokoje wietrzymy po każdym pobycie przez co najmniej 15 min,
  • pracownicy działu housekeeping wyposażeni są w przyłbice oraz jednorazowe rękawiczki,
  • sprzątanie podczas pobytu odbywa się tylko na wyraźne życzenie – po uprzednim ustaleniu godziny w recepcji obiektu,
  • wymianę ręczników, uzupełnienie kosmetyków i inne rzeczy możemy dostarczyć bezkontaktowo pod drzwi,
  • stosujemy się do wytycznych odnośnie prania bielizny hotelowej,
  • zaleca się częste wietrzenie pokoju.

RESTAURACJA

  • posiłki serwujemy w reżimie sanitarnym, zgodnie z obowiązującymi obostrzeniami.
  • wszystkie posiłki przygotowywane są w sterylnych warunkach zgodnie z zasadami HACCP oraz Sanepidu przez personel przeszkolony z zasad bezpieczeństwa i higieny.

DODATKOWE ZABEZPIECZENIA

  • na terenie hotelu posiadamy specjalnie przygotowany pokój dla osób, które wykazują wyraźne oznaki zakażenia koronawirusem i izolujemy je do czasu przyjazdu Służb Medycznych,
  • jeśli Twój stan zdrowia się pogorszy lub zauważysz u innego Gościa niepokojące objawy poinformuj nas o tym. Zapewniamy pełną anonimowość. To dla naszego wspólnego bezpieczeństwa.

W związku z ograniczeniami wynikającymi z pandemii COVID-19, uprzejmie prosimy o dobrowolne okazanie zaświadczenia o szczepieniu COVID (lub o wyniku testu i powrocie do zdrowia w związku z COVID) w rozumieniu § 26a rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii.

Informacje związane z okazanym zaświadczeniem lub wynikiem testu nie będą w jakikolwiek sposób przez nas przetwarzane ani przypisywane do Państwa danych.

Równocześnie zastrzegamy, że brak okazania zaświadczenia lub wyniku testu, może skutkować odmową świadczenia usługi hotelowej w związku z osiągnięciem limitu 30% obłożenia obiektu określonego w $ 9 ust. 7b cyt. rozp.

Procedury na bieżąco są aktualizowane w oparciu o zalecenia WHO, sanepidu i systematycznie kontrolowane przez kadrę managerską. 

Poniżej zamieszczamy kontakt do Nas, jak również w razie potrzeby do Służb Sanitarno–Epidemiologicznych: 

Recepcja i Biuro Obsługi Rezerwacji Indywidualnych:
☎ 91 328 10 35 - 24h
☎ 887 115 683 - 24h
recepcja@hotelwolin.pl

Pogotowie Ratunkowe - ☎ 112/999
SSE- w Kamieniu Pomorskim – ☎  91 382 01 44 lub 694 493 754

 

 

Poniżej zamieszczamy kontakt do Nas, jak również w razie potrzeby do Służb Sanitarno–Epidemiologicznych: 

Recepcja i Biuro Obsługi Rezerwacji Indywidualnych:
☎ 91 328 10 35 - 24h
☎ 887 115 683 - 24h
recepcja@hotelwolin.pl

Pogotowie Ratunkowe - ☎ 112/999
SSE- w Kamieniu Pomorskim – ☎  91 382 01 44 lub 694 493 754



Dziękujemy za wybór Elbest Hotels.
Życzymy Ci udanego pobytu w naszym Hotelu i jesteśmy do Twojej dyspozycji 24h/dobę 

Z poważaniem,
Dyrektor i Załoga Hotelu Wolin 

 

 

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.

Akceptuję